♥♥♥ penggemar mende mende comeyy ♥♥♥: Luahan haty seorang insan yang lemah..=(

Nuffnang Aids

Tuesday, March 27, 2012

Luahan haty seorang insan yang lemah..=(

   ..ASSALAMUALAIKUM...(^_^)..

      Seperty yang sedia maklum..aku memg seorang yang sensitif....sgat2 sensitif..walaupun ko xpenah tau ker or xpenah nampak..tapi kenyataan nyer memg aku cepad teraser ngan sumone..(^_^)..hmm..sebelum tuh...aku nak bitawu ko aper yang aku luahkan nieh..hanyer kiter ber2 je yg tau eyhh..nobody else okeyhh..???


       Hmm..sejujur-jujurnyer..sebelum tuh aku nak mintak maaf la kat ko lau tyme ko bacer luahan haty nieh..ko ader teraser or wat so ever..tapi nieh la luahan haty aku..xberniat langsung pung nak sakitkan haty ko..okeyh..?? xterlintas langsung..coz aku da anggap ko sebagai best friend a.k.a roomate tercinter..=)


      Hmm..aku pung tatau la caner sumer nieh leyh terjadi..seyes aku tatau maner punce nyer...hmm..bagi aku la kan..aku aser..sem nieh paling byak cgat2 aku teraser haty..tapi tatau naper..hukhuk..pelik..=.=...sem2 dlu lau ader pape pung..aku xpenah plak teraser haty..langsung xder..tapi start sem nieh..sumer nyer bertukar..sampai la skunk..tujuan aku tulis kan nieh tok ko bacer n tau..coz aku xnak la keruhkan lagih aper yg berlaku nieh...lau boleyh..aku nak oke2..cam dlu2..tuh pun lau boleyh laa..=)..aku tau ko xkan mulekan dlu tok berbaik-baik..aku tau aku saper..=(..hmm..tapi xpela...aku terime sumer nyer dengan haty yang terbuker..ko tau x ape punce nyer sumer nieh terjadi..?? tau tak..?? lau ader masalah ngan aku or lau ader teraser ngan aku ker ckap je larhh..=) i wiill accept it..


      Sebenarnyer tyme aku nak alek tuh..aku engat kan nak minx maaf n nak elokkan ape yg x elok tuh..tapi ko cam larikan diri plak..ko pegi bilik **** plak..hmm..=( ape laaa..tau la ko sangat2 suker kawan ngan **** sampaikan aku nak balek pung ko xnak tengok or tegur...kat situ je da nampak da ..hukhuk..xpe2..aku terime jerr..=)..so0..hanyer mampu salam yg camtuh je la mampu lau ko kat bilik ****..hoho...lau ikutkan haty aku...ko wat camtuh..aku xnak tau gi bilik tuh,,tapi disebabkan ader **** kat situ n aku xnak **** teraser aku x bitawu aku nak balek tuh la yg wat aku masuk jugak bilik tuh tau..=( so0..tyme2 aku suk bilik tuh la tetiber baru la aku nampak ko senyum ngan aku..terkejut jugak aku tyme tuh..hukhuk...sowie la lau aku lmbat respon tok balas senyuman ko tuh..ke aku xsenyum tyme tuh..huhu..ntah aku pung x perasan plak..coz aku x expect pun mende camtuh..so0..aku pung balek laa ngan aty yang agak terkilan cket..coz xpat nak ckap ngan ko face 2 face sebelum balek...xpelaaa..asalkan aku da luahkan ape yg patut kat sini..hope ko akan pham..n maafkan aku lau ader ape2 salah n silap yg aku penah wat kat ko sepanjang kiter jadi roomate nieh..sem depan da xpat nak jadi roomate sesamer da..=(..tenkiuw for everything sepanjang kiter jadi roomate nieh..sowie tok sumer yang berlaku nieh..lau ko aser ko nak cakap sumthing kerr..ckap je la tau nanty..kat sini jer yang mampu aku luahkan,..hope sumer nyer akan kembali normal balek...



..wasalam..


♥ da baca..like yer ♥

0 comments:

Post a Comment

copyright@blog meluahkan perasaan ini hanya milik ieka naqisya