♥♥♥ penggemar mende mende comeyy ♥♥♥: ♥♥ talk wall to0 wall ♥♥

Nuffnang Aids

Friday, April 27, 2012

♥♥ talk wall to0 wall ♥♥


Ape yer nak mengarut malam2 nieh..haishhh..hmm..naper laa malam nieh amai cgat kawan sayer yang ngah sdeyh2 sal cinter nieh..haisshh..sayer xleyh la tgok kawan2 sayer sdeyh2..hukhuk..=.=..xsanggup laaa..=(

Firstly..to0 honey lieyana...tolong la jangan sdeyh2 lagih yerr....xpelaa..lupekan dier jer oukeyhh..dier da jumpe yang lbeyh baek..honey pung mesty nanty jumpe yg lbeyh baek jugak dari HIM...oukeyh dear..??  mule2 tuh memg la susah nak lupekan..normal la tuh dear...tapi..cuber belaja yerr melupekan..=) plezzz..jgan sampai diri tuh meraner pulak..think bout your future pulak..parents honey letak harapan yang tinggi kat honey tau..plezzz jgan hampakan mereka yerr..=) perjalanan idup honey maseh cgat cgat cgat la panjang..yer dear..(^_^)..plezz..think about it..=)..hmm..lau dier tetiber datg mintak maaf yer..?? hmm..maafkan je la dierr..=) setiap orang x boleyh elak daripade melakukan kesalahan...=) n ape jadi pastuh..it depends on y0u dear..=)

Secondly...to0 my fren aten..hmm..aku tatau ape yg terjadi kat korunk 2 orang..aku nak contact ko pun susah tau..kate ko pakai no lamer..tapi xboleyh pung aku contact ko..hukhuk..=.= hmm..tapi ape yg aku tau pungg..hanyer dari sebelah pihak jerk..so0..aku hanyer la boleyh jadi pendengar n penasihat korunk..huhu..=.= korunk jgan la ego tinnggi cgat ouhhh..yang penting..pecayer antare satu samer laen..korunk tau kan ape yg partner korunk suker n x suker..so0..cube belaja terime seade nyer..hukhuk..=.= aku harap..korunk akan okeyh balek yer...anything...carik jer aku..aku on jerr..=)

Thirdly...to0 my besties miza..nape pulak status sdeyh2 eyh,..?? hee..ader sumting  eyhh..? adat la tuh org becinter..gado2 manjer eyhh..hehe..ko pung..aku tatau ape yg jadi..hehe..aku paham lau xnak citer..taper2..=) masalah sendiri xkan nak citer kat orang len je kan..?? hehe..pape pung..i know..u can settle it by yourself..rite..?? lau ader paper...tau kan..kat maner nak carik aku..hehe..=)..korunk kan pasangan secocok..hehe..suker tgok korunk..hope kekal sampai biler2 yer dear..=)..tapi tamo la sdeyh2 selalu yerr..=) lau ko sdeyh..aku cam nak tau jugak kenaper..hehe..tatau kenaper..hukhuk..sibuk je kan aku nieh...haissshhh..xley duk diam betul laaa..hukhuk..sowieee..=(

Akhir kate dari sayer disini...korunk sumer..eppy2 la selalu yer..=) sowie coz suke nyibuk hal peribadi korunk ker..=.=..tapi perasaan ingin tahu tuh kuat pulak..haisssshhh..hukhuk..=.=..hope korunk leyh settle kan baek2 yer..=)

Setiap orang ader kebaekan n keburukan nyer..terime la ia dengan sebaik nyer dan seadernyer..(^_^)

~wasalam~

♥ da baca..like yer ♥

Comments
2 Comments

2 comments:

  1. biase la tu..cinta ade manis ade pahit..hee..nway da follow u..hope follow me back..=)

    ReplyDelete
  2. heee..tenkiuw komen..tuh la kan..adat la tuh bercinte kan..hehe...done follow u back t0o...=)

    ReplyDelete

copyright@blog meluahkan perasaan ini hanya milik ieka naqisya